Yves Rocher a sarbatorit 60 de ani de frumusete si angajamente printr-o calatorie virtuala in localitatea La Gacilly cu o demonstratie tehnologica in premiera in Romania.
25 martie 2019 – Yves Rocher, una dintre cele mai mari companii cosmetice din lume, a sarbatorit 60 de ani de cand produsele sale pot fi regasite in portfardurile din intreaga lume. Prilejul a fost marcat si la Bucuresti, intr-un eveniment plin de culoare, magie si flori, ce a avut loc la Atelier Floraria Iris, de pe Calea Mosilor nr. 34.
La Gacilly, locul unde, in urma cu 60 de ani, domnul Yves Rocher a creat produse cosmetice pe baza de plante, este o destinatie de vis. Un loc magic, unde chiar in inima orasului sunt produse bine cunoscutele produse cosmetice Yves Rocher, preferate de milioane de femei din intreaga lume.
Invitatii evenimentului aniversar au avut prilejul sa calatoreasca in oraselul La Gacilly si sa traiasca, “pe pielea lor” experienta de a pasi, la propriu, in gradina botanica Yves Rocher, acolo de unde provin naturaletea si frumosul din produsele pe care le folosesc. Totul a fost posibil, desigur, cu ajutorul tehnologiei: o premiera in Romania, pornind cu o demonstratie Virtual Reality, care ofera, in 3D, secvente din zona La Gacilly. Experienta a devenit, in anumite momente, senzoriala – adica oaspetii au putut atinge obiectele virtuale, datorita unei tehnologii inovatoare care genereaza senzatii tactile in aer. Printre lucrurile pe care invitatii le-au putut atinge in timpul calatoriei virtuale se afla campul de musetel din La Gacilly, sau o pisica lenesa aflata la plimbare intr-unul dintre campurile cu plante emblematice.
,,Acest eveniment a fost ca o gura de aer. Un loc superb pentru Marca Yves Rocher si am fost realmente impresionata de bogatia aranjamentelor florale si de atmosfera de poveste regasita in acest loc. Parca eram in Gradina Botanica din La Gacilly, iar turul virtual a contribuit la acest sentiment incredibil.” a declarat Christine Delfaut, Yves Rocher International Communication Director
“Inovatia si natura sunt pilonii pe care a fost fondat brandul Yves-Rocher. Am gasit in aniversarea celor 60 de ani ocazia de a transmite exact asta – ideea de a “transporta” fanii Yves-Rocher in inima gradinei botanice din La Gacilly cu ajutorul unei inovatii tehnologice pe care noi am prezentat-o in premiera”, a adaugat Ludwig Petre, Managing Partner Tuio