Starbucks lanseaza in premiera in Romania Nitro Cold Brew, cea mai tare bautura a verii

Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, aduce in premiera in Romania tehnologia prepararii bauturii Nitro Cold Brew, exclusiv in magazinul Starbucks Reserve Lipscani. Cea mai tare bautura a verii este rezultatul infuziei cu apa rece timp de 20 de ore a clasicului Cold Brew, imbogatit ulterior cu nitrogen.

De mai mult de 40 de ani, Starbucks a explorat continuu prajirea si prepararea celei mai fine cafele. Incepand cu anul 1986, cand a introdus pentru prima data cafeaua rece, compania a inovat constant, introducand treptat in portofoliu noi produse. Noul sortiment de cafea rece ofera experienta unei cafele cremoase, cu un gust puternic, intr-o cascada de culori, texturi si arome. Nitro Cold Brew este infuzat la rece cu bule mici de nitrogen, care ii confera cafelei o textura spumoasa, o culoare intensa si mici cascade cromatice si texturale dupa turnarea in pahar.

Cafeaua infuzata cu nitrogen a urcat rapid in topul preferintelor pasionatilor de cafea, iar in 2016 Starbucks a introdus-o pentru prima oara in magazinul propriu din Seattle, unde a devenit a doua cea mai populara cafea dupa Caffe Latte. Prepararea noului sortiment de cafea rece necesita utilizarea unui echipament complex. Primul pas in procesul de pregatire a Nitro Cold Brew il reprezinta racirea cafelei cu apa rece, timp de 20 de ore. Ulterior, cafeaua Cold Brew este infuzata cu nitrogen gaz, cu ajutorul unei valve presurizate.

Nitrogenul (Azot) cel mai abundent element din atmosfera, este un gaz inert. De vreme ce nu se poate dizolva in apa sau interactiona cu moleculele acesteia, nitrogenul formeaza bule mici care nu modifica gustul cafelei, ci doar textura, transformand-o intr-o bautura cremoasa.

„Suntem bucurosi sa impartasim pasiunea pentru oameni si pasiunea pentru cafea, astfel ca suntem mandri sa anuntam ca Starbucks este primul brand de cafea din Romania care aduce in magazinul propriu Starbucks Reserve tehnologia necesara prepararii Nitro Cold Brew-ului, atat de iubit la nivel international. Noul sortiment de cafea este interesant prin fuziunea notelor subtile aromatice cu textura cremoasa si cromatica in degrade. Este o cafea cu un gust puternic si cu cea mai mare cantitate de cofeina, ideala pentru iubitorii de cafea aromata”, a declarat Karol Zuradzki – Regional Director Romania, Bulgaria & Serbia.

Noua batura, disponibila in Starbucks Reserve Lipscani, se poate consuma pe loc, fara lapte, gheata sau zahar adaugat, avand o aroma si o textura lejera. Nitro Cold Brew este scazuta in calorii – 5 calorii si 0 grame de zahar. Boabele de cafea utilizate in pregatirea bauturii au o aroma dulceaga naturala, completata de crema de nitrogen. In plus, noua cafea rece contine numerosi antioxidanti, benefici pentru o buna functionare a organismului.

Pentru mai multe detalii, vizitati site-ul oficial Starbucks sau accesati paginile de Instagram si Facebook.

Despre Starbucks: Starbucks a intrat pe piata din Romania ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Astazi, Starbucks Romania opereaza prin dezvoltatorul international de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella si Starbucks. Starbucks are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscuta ca fiind cea mai importanta marca de cafea din lume.

La nivel global, Starbucks incurajeaza consumatorii sa abordeze o atitudine eco-friendly si sa utilizeze propriile termosuri pentru bauturile on-the-go. Astfel, la orice achizitionare a unei bauturi calde sau reci Starbucks in recipientul propriu, consumatorul primeste un discount de 1 leu.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.