Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Pentru cea de-a treia editie a programului, Tommy Hilfiger incurajeaza antreprenorii BIPOC (black, indigenous and people of color) sa aplice si de asemenea invita consumatorii sa se inregistreze pentru a juriza prezentarile.

Tommy Hilfiger are placerea de a anunta faptul ca in perioada 6 ianuarie – 8 martie sunt deschise inscrierile pentru cea de-a treia editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global isi propune sa sprijine demersurile antreprenoriale de tip start-up si scale-up care dezvolta solutii cu un impact social pozitiv in domeniul modei. De la infiintarea sa in 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 350.000 de euro antreprenorilor care isi desfasoara activitatea conform unui set de valori in care cred si pe care le sustin, asumandu-si sa stimuleze schimbarea in comunitatile din care fac parte. Bazandu-se pe viziunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger prin care “Nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”, cea de-a treia editie a programului isi propune sa amplifice si sa sprijine antreprenorii BIPOC (black, indigenous and people of color) care lucreaza pentru a-si promova comunitatile si sustin un viitor mai incluziv in moda. Consumatorii sunt, de asemenea, invitati sa se implice si sa ajute la evaluarea prezentarilor.

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pune accentul pe antreprenorii care se dedica trup si suflet astfel incat sa aiba un impact social pozitiv in industria noastra”, a spus Tommy Hilfiger. “Anul acesta, dorim sa prezentam o gama si mai diversa de perspective, idei si comunitati prin sprijinirea antreprenorilor BIPOC. Avem responsabilitatea de a stimula schimbarile in domeniul modei si sunt onorat sa ne continuam angajamentul fata de incluziune si reprezentare egala prin intermediul urmatorului Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.”

Companiile interesate sunt invitate sa inscrie propuneri de proiecte care se concentreaza pe crearea unui lant valoric mai incluziv in domeniul modei. Numarul celor inscrisi va fi restrans la sase finalisti, care vor fi invitati sa-si dezvolte virtual proiectul cu sprijinul unei echipe de experti Tommy Hilfiger si parterneri externi cu expertiza in antreprenoriatul social. Avand alaturi ca mentor un coach profesionist, finalistii isi vor prezenta conceptul final in fata unui prestigios juriu si a publicului care va participa la evenimentul final global Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, care se va desfasura la inceputul anului 2022.

Dorind sa extinda perspectiva incluziunii, Tommy Hilfiger invita consumatorii sa se alature in calitate de membri ai Juriului Consumatorilor si sa ajute la alegerea finalistilor din acest an. Cei din Juriul Consumatorilor vor avea responsabilitatea de a restrange numarul finalistilor de la 200 la 50, fiecare primind pentru a juriza cel putin patru aplicanti, prin intermediul microsite-ului online al brand-ului. Cei care vor sa faca parte din Juriul Consumatorilor se pot inscrie pana pe 8 februarie, accesand https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Premiile acordate in cadrul programului au fost majorate fata de anii anteriori, oferind castigatorilor finantarea si cunostintele necesare pentru a-si dezvolta ideea lor de afaceri:

• Suma de 200.000 de euro va fi impartita intre castigatori, acestia avand si oportunitatea de a castiga un premiu suplimentar in valoare de 15.000 de euro, pentru primirea “Votului favorit al publicului”
• Un an de mentorat alaturi de expertii globali Tommy Hilfiger
• Un loc in Programul de Antreprenoriat Social INSEAD (ISEP)
• Un an de mentorat INSEAD

“Desi industria modei a facut pasi pozitivi spre a deveni mai incluziva si diversa, mai sunt inca multe de facut”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global. “Prin intermediul provocarii Tommy Hilfiger Fashion Frontier, ne continuam angajamentul fata de reprezentare si diversitate si contribuim la stimularea schimbarilor pe care ni le dorim cel mai mult, dar pe care si avem nevoie sa le vedem implementate.”

Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companie de moda unde “Nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”; o companie de design care promoveaza sustenibilitatea prin metodele de creare ale produsului, gestionarea operatiunilor, si conectarea la comunitatile si persoanele implicate in proces. Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger pot fi gasite pe https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, si @TommyHilfiger.

Facebook Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.