Yves Rocher România în parteneriat cu Nepi Rockcastle,
lansează proiectul de reciclare a ambalajelor sale direct în magazine

Yves Rocher România lansează proiectul de responsabilitate socială cu scopul de a promova ideea de reciclare a ambalajelor produselor cosmetice.

În cadrul proiectului sunt incluse în acest moment produsele din portofoliul propriu și se derulează în 15 dintre magazinele brand-ului, regăsite în centrele comerciale Nepi Rockcastle, atât în București, cât și în țară: Mega Mall București, Promenada Mall București, Vulcan Value Center București, City Park Constanța, Ploiești Shopping City, Promenada Sibiu, Shopping City Sibiu, Shopping City Buzău, Shopping City Galați, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Jiu, Shopping City Târgu Mureș, Shopping City Timișoara.

“La Yves Rocher, grija și conectarea cu natura fac parte din ADN-ul nostru, convinși fiind de impactul pozitiv al naturii asupra stării noastre de bine. 100% din produsele noastre sunt concepute pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător. Astfel, reducem din ce în ce mai mult greutatea ambalajelor produselor (mai puțin plastic, mai puțină hârtie). Din octombrie 2020, toate flacoanele noastre sunt realizate din plastic 100% reciclat. Posibilitatea de a recicla ambalajele produselor noastre în rețeaua de magazine Yves Rocher se înscrie în seria de acțiuni concrete pe care le facem in direcția CSR și a limitării impactului activității noastre asupra mediului înconjurător. Astăzi acest lucru este posibil în parteneriat cu rețeaua de centre commerciale NEPI Rockcastle, în 15 magazine din București și din țară. Dorința noastră este, evident, să reușim să o facem în toate magazinele noastre cât de curand.” Gabriel Dunăreanu, Head of Retail & Development Yves Rocher România

Alături de demersul Yves Rocher România a fost și compania Reciclad’OR, lider al pieței transferului de responsabilitate, prin consiliere și identificarea celei mai optime soluții de colectare separată a deșeurilor reciclabile generate în magazine, spre reciclare.

“Reciclad’OR a redefinit modul în care companiile pot să participe concret la protejarea mediului înconjurător. Prin parteneriatele cu Ministerele abilitate, Primăriile, Asociaţiile de Dezvoltare Intracomunitară, mediul non-guvernamental, instituțiile de învățământ și companiile responsabile, Reciclad’OR a creat un network strategic optim pentru implementarea activităților CSR în vederea îmbunătățirii vieții sociale pe termen lung. Este importantă contribuția fiecăruia la reutilizarea, valorificarea și reciclarea ambalajelor și a deșeurilor din ambalaje. Ne bucurăm să fim alături de Yves Rocher România și în această lăudabilă inițiativă, după experiența primului proiect sustenabil ZERO WASTE, realizat împreună, care a fost un real succes în România și în străinătate.” a declarat Adriana Calcan, PR & CSR, Reciclad`OR.

Încă din anul 1959, brand-ul cultivă angajamente din dragoste pentru natură. Yves Rocher este botanist, cultivator, producător și distribuitor fără intermediari pentru a le oferi clientelor sale tot ce este mai bun din natură.

Facebook Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.