De la renașterea frumuseții albastre și machiajul cu nuanțe de acvamarin la luxul experiențelor de spa în propria casă
Cu o imensă bază de utilizatori de 482 de milioane de persoane, Pinterest se află în fruntea stabilirii tendințelor la nivel global.
Pozitia unică a platformei îi permite să privească în viitor, să prevadă ce va deveni popular înainte să ajungă în mainstream. Raportul ‘Pinterest Predicts’ pentru 2024 este o dovadă în acest sens, oferind o privire asupra tendințelor emergente care vor modela anul acesta.
Prognozele Pinterest dezvăluie o schimbare dinamică către estetici îndrăznețe, îngrijire personală și exprimare individuală – în special în rândul Generației Z.
Aceste tendințe indică o dorință tot mai mare pentru personalizare și lux în domeniul frumuseții și modei, reflectând gusturile și prioritățile în evoluție ale generației mai tinere. Pe măsură ce aceste tendințe câștigă amploare, este probabil să contureze peisajul din domeniul frumuseții și modei în acest an.
Cele 3 cele mai importante tendințe în frumusețea Gen Z în 2024:
Frumusețea în tonuri de albastru
Una dintre tendințele remarcabile pentru 2024 este revenirea în forță a „Blue Beauty” sau „Frumusețea în tonuri de albastru”. Machiajul cu nuanțe de acvamarin revine îndrăzneț, în special printre membrii Generației Z și Millennials. „În 2024, Generația Z și Millennials vor căuta ‘machiaj glam albastru’ și ‘fard de pleoape albastru pastel’ în timp ce încearcă să încorporeze această culoare iconică din anii ’60 în rutinele lor moderne de frumusețe,” explică Pinterest. „Cel mai bun lucru? Această nuanță de albastru arată remarcabil pe toate tipurile de ten.” Această tendință înregistrează o creștere semnificativă în căutările pentru fardul de pleoape albastru (+65%), unghii albastre distractive (+260%), machiaj pentru balul de absolvire (+70%) și machiaj acvamarin (+100%). Acest lucru sugerează o schimbare către alegeri de machiaj mai vibrante și expresive, îmbinând nostalgia cu stilul contemporan.
Strălucire și hidratare din cap până-n picioare
O altă tendință majoră este accentul pus pe îngrijirea corpului sub denumirea de „Head to Glow”. În 2024, atât generația Boomer, cât și Generația Z sunt așteptate să investească masiv în loțiuni de lux și experiențe de spa în propria casă. „În 2024, îngrijirea corpului va avea un moment important,” confirmă Pinterest, „Boomers și Generația Z vor miza pe loțiuni de lux, experiențe de spa acasă și pe o protecție solară serioasă. Pentru că îngrijirea pielii de la gât în jos sporește acel TLC atât de important.” Acest lucru este evident în creșterea interesului pentru cremă de protecție solară (+75%), estetica loțiunilor pentru corp (+245%), estetica spa (+60%), rutine de îngrijire a corpului (+1,025%) și îngrijirea generală a corpului (+845%). Această tendință evidențiază o atenție tot mai mare a consumatorilor asupra frumuseții și stării de bine holistice, extinzându-se dincolo de îngrijirea feței pentru a cuprinde întregul corp.
Volum – Make It Big
În plus, tendința „Make It Big” semnifică o mișcare către accesorii de frumusețe și beauty foarte mari. Se anticipă că Millennials și Generația Z vor adopta stiluri care completează estetica lor de păr fluffy și bijuterii sculpturale. „Frumusețea și bijuteriile vor deveni mai mari, mai îndrăznețe și mai voluminoase în 2024,” spune Pinterest, „Millennials și Generația Z vor opta pentru opulență supra-dimensionată… ” Acest lucru se reflectă în creșterea popularității cerceilor mari (+45%), coafurilor cu împletituri voluminoase (+30%), onduleurilor permanente pentru bărbați (+50%), bijuteriilor sculpturale (+75%) și cocurilor mari (+230%). Această tendință subliniază preferința pentru piese îndrăznețe, care fac o declarație și reflectă individualitatea și încrederea.