TOMMY HILFIGER COLABOREAZĂ CU F1 ® FILMUL PENTRU COLECȚIA APXGP

Bazându-se pe o moștenire de fuziune între modă, sport și divertisment, colecția valorifică puterea mult așteptatei pelicule „F1® Filmul”, cu ambasadorul brandului, Damson Idris, și Brad Pitt.

Într-o sinergie a vitezei și stilului, colecția în ediție limitată îmbină codurile curselor și modelele emblematice, brandul stabilind ritmul în vestimentația „motorcore”.

Tommy Hilfiger alimentează legătura dintre modă, sporturile cu motor și poveștile cinematografice prin lansarea colecției APXGP, înainte de premiera filmului F1® Filmul în America de Nord.

În frunte cu Damson Idris, starul din F1® Filmul și ambasadorul de brand TOMMY HILFIGER, campania surprinde ascensiunea sa cu viteză maximă – întruchipând impulsul neînfricat și stilul fără efort care îi definesc călătoria. Pe măsură ce ritmul în jurul tendinței vestimentare „motorcore” se accelerează, colecția reprezintă una dintre cele mai definitorii tendințe ale verii, unde inovația curselor întâlnește culori îndrăznețe, siluete elegante și detalii pline de energie.

„Lucrând cu echipa Tommy Hilfiger și la F1® Filmul a fost o călătorie de neuitat – un amestec autentic de stil emblematic și putere cinematografică”, a declarat Damson Idris. „Viziunea lui Tommy a fost întotdeauna despre împingerea culturii mai departe, iar această energie trece prin fiecare parte a acestui parteneriat. De la Colecția APXGP și tot ceea ce am făcut pentru a aduce filmul la viață pentru public, totul canalizează același spirit neînfricat – capturând curajul de a reuși pe pistă și încrederea de a stăpâni fiecare moment al acestuia.”

Colecția APXGP reflectă influența în continuă creștere a Formulei 1™ dincolo de pistă, pe măsură ce piloții devin cei mai noi creatori de modă, iar stilul paddock modelează tendințele la nivel mondial. Captând spiritul mișcării „motorcore”, gama îmbină viteza cu rafinamentul. Cămășile de mecanic cu însemne moto, o jachetă din piele vegană, blugi japonezi croiți din denim și un polo din tricot merino aduc o abordare sofisticată a stilului de pe pistă. Jachetă roșie matlasată – modelată după silueta exactă a personajului lui Damson Idris în film – insuflă emoție pe ecran, reducând distanța dintre stilul rafinat și lejeritatea din afara programului.

„De când eram copil și trăgeam cu ochiul prin gardurile de la circuitul Watkins Glen, Formula 1™ a fost legendară pentru mine”, a declarat Tommy Hilfiger. „Pe măsură ce F1® Filmul și-a deschis porțile către lumi noi precum divertismentul și moda, sportul a devenit un fenomen cultural. Bazându-ne pe aproape 40 de ani de infuzie a culorilor, logourilor și spiritului motorsportului în colecțiile noastre, suntem încântați să ne alăturăm Hollywood-ului pe pista de curse prin parteneriatul cu F1® Filmul. Acest film surprinde schimbarea culturală, stabilind un punct de referință în ceea ce noi numim „fashiontainment”, unde viitorul este modelat. Este un nou capitol îndrăzneț, iar noi stabilim ritmul pentru ceea ce va urma.”

Fan de-o viață al Formulei 1™, Tommy Hilfiger a fost captivat în copilărie de emoția cursei, de farmecul inevitabil al uniformelor și de iconografia clasică a sportului. Această obsesie timpurie a contribuit la formarea ADN-ului brandului, având parteneriate cu echipele încă din anii ’90 și creând colecții cu staruri ale pistei. Această moștenire intră acum într-un nou capitol îndrăzneț odată cu lansarea colecției APXGP. După sosirea de neuitat la Met Gala a lui Damson Idris într-o mașină APXGP în luna mai, TOMMY HILFIGER continuă să aducă stilul autentic și moștenirea de curse în F1® Filmul. În ceea ce promite să fie cel mai plin de adrenalină eveniment cinematografic al anului, brandul este sponsorul oficial de modă al echipei fictive APXGP din film, condusă de piloții Joshua Pearce (interpretat de Damson Idris) și Sonny Hayes (interpretat de Brad Pitt).

Colecția APXGP este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER selectate începând cu 23 iunie 2025.

F1® Filmul al Apple Original Films va fi distribuit în cinematografele din întreaga lume și în IMAX® de Warner Bros. Pictures în America de Nord pe 27 iunie 2025, iar la nivel internațional începând cu 25 iunie 2025.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.